Gott nytt år vänner!

Lifestyle Permalink0
Välkommen in till 2019
År 2018 skulle jag mer än gärna lägga bakom mig, det finns absolut några höjdpunkter som ligger mig närmast hjärtat men det har varit ett kämpigt år. 
Mitt nyårslöfte iår blir att jobba på min fysiska och psykiska hälsa. 

Igår på självaste nyårsafton var vi i Landskrona hos min vän Linda och hennes familj, där var även Dennis och hans kille Thomas och även Lindas mans bror. Vi åt tre rätters middag som bestod av gratinerad svamptoast, black and white med hasselbackspotatis och snickers cheesecake. Det blev dans, diskussioner, paketleken, mys och lek med barnen. Det blev champagne och kolla på alla fina raketer.
Ett helt perfekt nyår! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top