Lyckan i olyckan

Permalink0
I söndes förra veckan tog jag beslutet att göra slut med min pojkvÀn Magnus, varför tÀnker jag inte berÀtta hÀr men valde det för min egen skull och för min egen lyckas skull, det har varit tuffa dagar att försöka anpassa sig pÄ ett helt nytt sÀtt, vi har ÀndÄ varit tillsammans i 3,5 Ärs tid sÄ det Àr ett ganska bra tag. 
 
Men för tvÄ dagar sen fick jag ett vÀldigt glatt besked, det var att jag ska fÄ tillbaka min fina Dutchez som jag sÄlde för att det var planer pÄ att jag och Magnus skulle flytta ihop. Men nu trivdes hon inte hos den familjen jag sÄlde henne till sÄ dem ringde och frÄgade om jag skulle vilja ha tillbaka henne, jag sa sjÀlvklart JA!!!! SÄ imorgon ska jag Äka och hÀmta hem min lille bebis =)
 
Det firar jag med att sticka ut och ta en drink med Emma och Anders :D <3
 
Min fina bÀbis :D
Till top