Årsresume 2017

Lifestyle Permalink0
Oj sitter och inser att detta Ă„ret faktiskt snart Ă€r slut. Det har varit ett spĂ€nnande och helt underbart Ă„r. Jag slutade jobba för att gĂ„ pĂ„ mammaledighet i början av Ă„ret. Älskade Nellie kom i raket fart i februari. DĂ€r fick jag ocksĂ„ dela min mammaledighet ett halvĂ„r med bĂ€sta Niklasson Erika, de har varit mĂ„nga shoppingrundor, frukostdejter, promenader och en massa mys med vĂ„ra smĂ„. I sommar var det sommarrocken med goda vĂ€nner, teater i Falkenberg. Jag blev Ă€ven brudtĂ€rna pĂ„ Linda Therese Lövberg HjĂ€ren s bröllop och det var verkligen en hĂ€ftig upplevelse. Men mycket positivt bĂ€r tyvĂ€rr en del negativt ocksĂ„ min Ă€lskade mormor gick bort och det har varit en tuff tid, en vĂ€ldigt fin begravning hölls. Jag Ă€lskar dig mormor ❀ 
Jag började med viktvĂ€ktarna och har Ă€n sĂ„ lĂ€nge lyckas med 9 kilo bort. Efter nyĂ„r blir det Ă€nnu hĂ„rdare tag. Med viktvĂ€ktarna kom vattengympan som bĂ„de jag Erika och Dennis Nilsson har varit flitiga pĂ„ varje mĂ„ndag. 
Nu kommer ett nytt spĂ€nnande Ă„r och för mig innebĂ€r det att komma tillbaka till jobb, lĂ„ta Micke Wilhelmsson vara pappaledig och tillslut skola in vĂ„r Ă€lskade dotter. Jag ser fram emot 2018. Vill passa pĂ„ att önska alla Gott nytt Ă„r och en god fortsĂ€ttning ❀❀❀
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top