Vecka 36

Lifestyle Permalink0
Godmorgon på er! 
Sorry att bloggen legat nere typ i en vecka och det är ju vad jag har gjort också kan man säga. 
Jag jobbade och så i måndags men kände mig ganska seg och trött i kroppen. Tänkte inte mer på det, kvällen började jag frysa ordentligt. Valde att hå och lägga mig i tid istället. Tisdagen vaknade jag upp med feber och frossa. Det blev att sjuka sig på jobb och stanna hemma. Febern ledde även till magont, yrsel och illamående. Så kort sagt jag blev hemma resten av veckan. 

Lördag skulle vi på namngivning för William och Nikolaj. Började med att Belinda (min moster) ville ha nellie så vi åkte och lämnade henne. Sen stack vi iväg, super trevligt och as god mat :) 
Söndag så skulle vi fira morfar som fyller år på onsdag. Så vi stack dit, där var även Belinda och Nellie. Så himla skönt att de är så glada för varandra! 
Vi gick sedan ner typ hela släkten och åt middag på restaurang två kockar i Staffanstorp. Så himla god mat, jag tog black and white, mums! Vi gick sedan tillbaka till morfar och drack kaffe och ät tårta. 
Sen var det bara hem och natta Nellie och sen hålla kväll innan läggdags. 

Lite om hela veckan. 
Ikväll börjar vattengympan igen, som jag har längtat. Och dessutom lite kvalitetstid med Erika, guld värt! 
Hur mår ni? 
Till top