Söndag

Lifestyle Permalink0
Hej allesammans 
Ush va denna veckan har varit lång, tuff och väldigt känslomässig. 
I fredags när jag slutade jobb var jag helt kaos. Ville bara lägga mig under täcket och gråta. Vissa dagar är värre än andra helt enkelt. Det blev en tidig kväll i säng. 

Lördag åkte jag in till stan och fixade naglarna, åt lunch och handlade inför kvällen. Micke och Nellie åkte till oxie för att mysa med Andreas och kidsen medans Kattis kom till mig. Det blev god mat, ansiktsmask, efterrätt, vin och en massa snack. En sjukt trevlig kväll. 

Idag har vi fixar i lägenheten lite, vikt tvätt, rensat avlopp, förberett inför en ny arbetsvecka. Varit på lekplats med nellie, fikat med min moster och sen haft en lugn kväll i soffan. 
Nu ska jag sova och ladda batteriet inför jobb imorgon :) 

Till top