Helt väck

Lifestyle Permalink0
Godmorgon allesammans!
Just nu känner jag mig som minst aktiv. Det är varma och långa dagar på jobb (nej jag klagar inte över solen men det tar på ens krafter) man ska sedan hämta från förskolan, komma hem och laga mat, leka lite och sen natta Nellie. När hon väl somnat runt 20 tiden är jag helt väck. Jag är så trött att jag inte vet vad jag själv heter. 

Idag är det dessutom dags för förskolans dag. Vår förskola har satt igång massa jippon, så det blir klöverloppet, ansiktsmålning, natur och teknik utmaningar, grillat och helt enkelt en bra dag. Innan detta börjar ska jag hinna ha ett utvecklingssamtal också. 

Som sagt fullproppade dagar och jag längtar tills fredag! 

Bilderna är från igår Nellie var svårväckt och när hon väl kom upp så var det full rulle  (null)

(null)

Till top