Fredagsmys

Lifestyle Permalink1
Hej alla! 
Igår ringde förskolan hem Nellie för att hon hade kräkt, de trodde hon hade fått maginfluensa men det var bara vällingkräk. Dock fick jag inte lämna henne idag för de kunde inte garantera att de skulle vara nån kräksjuka (suck) 
Så jag har vabbat i onödan torsdag och fredag 
När Micke kom hem så stack jag med Erika till stan, hon skulle lämna in sin bil på biltvätt så vi kunde få två timmars egentid och shopping på Emporia. 
Jag hittade den finaste klänningen ever som jag ska ha imorgon när vi ska på bröllop, ska försöka få en bild på den när den sitter på. 
När vi kom hem från stan bestämde vi att vi hämtar våra familjer och sticker ner och äter tillsammans på Svea. Mysigt!

Nu har jag precis sett lets dance och ska snart krypa ner i sängen. Lång dag imorgon! 
Puss på er 
#1 - - Erika :

Super mysig dag från början till slut ❤️

Till top