Babyshower för bästa Linda

Pictures Permalink1
Igår (söndags) så överraskade vi min fina vän Linda med en babyshower. Vi har hemma hos hennes mamma där vi hade dekorerat en massa, lagat mat och bakat. Hon kom in i ett rum fyllt av vänner och familj. 
Och hon blev så överraskad att hon började gråta fina du :) 

Det blev fika till att börja med och sen två lekar som var att gissa "bajset" vi hade smält tre olika sorters choklad som hon skulle gissa vad det var för något och sen skulle vi alla gissa hur stor hennes mage är genom att klippa ett lika långt snöre som vi trodde magen var. Det var inte lätt kan jag säga. 

Sen var det dags för mat och där hade vi valt Lindas favorit mat tacos :) 
Efter maten fortsatte vi med lekarna. Sätta nappen på bebisen och gissa barnmat :) 
Vi avslutade dagen med tårta och kaffe. 
Hoppas du blev nöjd med din dag gumman ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Linda :

Tack gumman, det var en riktigt bra dag. Jag blev både glad och ledsen. Vad ju inte alls beredd på detta när jag kom hem till mamma. Men ni alla lurade mig 😃😍❤

Svar: Hihi lite hemlisar får man ha 😍❤️
Jessica

Till top