Besök på förskolan

Lifestyle Permalink0
Godmorgon på er
Klockan är 6 och jag gick upp för en halvtimme sedan. Jag kunde helt enkelt inte sova mer.
Igår var jag och Nellie hos Kattis och Theo och mös med dem, vi lekte med barnen, snackade en massa, fikade och åt lunch. Tillslut somna båda barnen så vi kunde slappna av lite :) igårkväll åkte jag och Erika på vattengympan. Det var ett riktigt hårt pass, men det är de jag gillar.

Idag ska vi gå till Nellies förskola, hon har fått sin placering och kommer börja i April. Så idag ska vi dit och kolla runt och hälsa på personalen. Sen ska Micke iväg på en arbetsintervju och jag ska in till stan och köpa presenter till Micke som fyller år på fredag. 

Nu är det verkligen nedräkning... 2 dagar kvar tills jag börjar jobba. Börjar bli lite nervös nu, har lixom varit borta i över ett år. Men det ska nog lösa sig :)
(null)

(null)

Till top