Ny vecka nya möjligheter

Nellie 😍 Permalink1
Godmorgon måndag. Och välkommen vecka 32. 
Nu börjar vi så smått minska på sommarschemat och börja på det riktiga. Denna veckan börjar allvaret kan man väl säga. Jag börjar med introduktion av ett nytt barn :) 

Igår blev min lilla lilla tös 1,5 år 😯 jag är fortfarande i chock hur snabbt det har gått. Helt galet egentligen. Hon är just nu i den åldern där man ska testa alla gränser du har, prova allt, och testa allt du inte får göra en gång till typ. Samtidigt som hon är en riktig buse så är hon så kärleksfull och go. Hon pratar konstant och hon har även börjat härma ord som vi säger. Liten börjar bli stor helt enkelt ❤️

Idag jobbar jag fram till 15.00. Sen ska jag hämta Nellie på förskolan, komma hem och börja fixa med maten. Idag kör vi lätt med tanke på att jag ska sticka och simma sen. Så vi kör varma mackor ikväll. Men det är ju super gott :) 

Hur ser er måndag ut? 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Erika:

Charmtroll ❤️

Till top