Helgens bravader

Min familj Permalink0
Fredag: 
Åkte på utbildningsdag på ystad saltsjöbad med jobb. Wow säger jag bara, nästa gång jag ska åka hit så blir det privat och ni kommer att hitta mig med en drink i handen sittandes i utepoolen. 
Ett fantastiskt ställe, mycket att ta in i utbildningssyfte. 
Efter denna dagen var jag totalt slut. Skulle med på malmöfestivalens sista dag men kroppen sa nej. Blev en halvdäckad Jessica på soffan resten av kvällen. 

Lördag: 
Åkte in till stan och träffade upp Dennis. Gick runt i affärer, åt lunch och hade en trevlig förmiddag. Vi åkte sedan hem och hade en lugn lördagskväll. 

Söndag: 
Började med en runda på 7 km i skogen med det bästa sällskapet Erika såklart :) hon ger mig såå mycket pepp!!
Hem och duschade, åt frukost och sen stack vi till Landskrona till mina tjejer. Alltså Linda, Izabell och Mollie. Fick träffa Mollie för första gången. Så fin hon är!! 
Hade en mysig dag med massa bus, snack och bebismys 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top