Vattenkoppor = vab

Nellie 😍 Permalink0
Godkväll alla fina :) 
Fler än jag som sitter i soffan och kollar spänt på finalen av Sveriges mästerkock? Gud va duktiga killarna är. För mig ville jag egentligen att Lotta skulle vinna hela skitet men tyvärr så åkte hon ut förra veckan. 

Idag var vi på förskolan för andra dagen, gick hur bra som helst, dock så sov hon bara 40 min så vi gick hem efter hon vaknat. Idag la vi märke till några prickar på nellie så jag tog kontakt med min doktor. Fler som använt den appen? Så jävla bra! 
Jag svarade på lite frågor, skickade bilder och en film på allmäntillståndet på Nellie och fick svar inom 15 min. Hon har fått vattenkoppor... suck hon hann vara på förskolan två dagar och nu får jag vabba resten av veckan :( stackar pluttis. Men samtidigt är det positivitet att hon får det när hon är så liten som hon är. 


Till top