Vecka 13 som viktväktare

Viktväktarna Permalink1

Godkväll alla fina läsare!

Ikväll var det dags för viktväktarna. Inte nog med det så var det även öppet hus så alla som är intresserade och vill veta lite mer samt vara med på ett av våra möten fick komma gratis idag.

Jag Hade med mig Erika, både som stöd och som vän i intresset för viktväktarna.

Jag ställer mig på vågen och den visade minus 0,4kg. Alltså jag hoppade nog av glädje idag. Jag har haft två riktigt tuffa veckor med noll motivation och noll ork. Jag hade helst legat i soffan med en chipspåse i handen. 
Inte nog med att jag gick ner 0,4kg så har jag även bytt tiotal. Det känns också helt fantastisk. 
Tror Erika bringade tur med sig <3
Totalt 8,5kg ner :) 

#1 - - Erika :

Du har en jäkla vilja och kämparglöd även om du inte vill tro det just nu. Det var spännande och följa med och få ta del utav en stor del utav ditt liv. Tillsammans klarar vi allt ❤️

Svar: 💕
Jessica

Till top