Bakboxen: Tårta med hallonmousse och vit choklad

Mina recept Permalink0

Tjena alla snygga människor!
Då var det äntligen fredag och jag har längtat ihjäl mig. Har varit en fruktansvärd vecka med otroligt mycket jobb.
Efter jobb stack jag in om Hemköp och handlade och sen direkt hem.

Imorgon ska vi nämligen ha en spelkväll här med en del vänner, blir pizza, spel och trevligheter helt enkelt. Var så sugen på att fixa något gott till oss och tänkte använda en av mina bakboxar.
Denna gången ska det bli en tårta med hallonmousse och vit choklad 😍.

Jag har gjort bottnen redan och den står just nu och svalnar av, sen är det dags med fyllningen.
Här kommer bilder på vad bakboxen bjöd på denna gången.
Fick en mjölsikt och en tårtspatel som verktyg denna gången, väldigt bra tycker jag 😀

Till top