När det inte blir som man tänkt sig...

Jessica´s Filmtips Permalink0

Då var det måndag.
Inatt åkte min sambo in akut till sjukhuset då först hans rygg gick i lås och helt plötsligt domnade hela hans högersida av. Det blev många timmar på sjukhuset och de kom fram till att en av hans ryggkotor har flyttat på sig. Efter ca 8 timmar fick han komma hem. Han måste åka in igen på torsdag för att checka så den inte flyttat på sig mer, och isåfall har jag ingen aning om vad som händer. Möjligtvis operation. Hoppas verkligen inte det!
Själv har jag inte sovit en blund och bara varit orolig för honom, stannade hemma från jobb idag då vi varit vakna hela natten. Stackars min älskling :(
Idag blir det bara vila så jag får lite sömn, nu har jag ätit lite lunch, köttbullar och makaroner :)
Och kollar just nu på en av favorit filmerna Kalle och choklad fabriken :)

Till top