När två blir tre

Nellie 😍 Permalink1
Godmorgon!
 
Tänkte det var dags att skriva ut en iiten berättelse. 
I Juni åkte jag och min sambo till Grekland, min första resa på över 12 år. Väl nere i grekland efter andra dagen började jag må lite illa nån timme varje dag, efter ca fjärde dagen börja mina bröstvårtor göra ont, svida och sådär. Började smått förstår att det var något i kroppen som hände. Min sambo sa hela tiden du är gravid du är gravid. Något jag dessutom har velat ganska länge. Men envis som jag är valde jag att inte lyssna på honom och skyllde på allt annat.
 
När vi kom hem från vår resa bestämde vi oss för att ta testet, jag var bergsäker på att jag inte var gravid och min kropp spelade mig ett spratt, sambon var fortfarande helt säker. Men jodå vårt test var positiv och jag är gravid!
 
Nu är jag i vecka 16+4.
I onsdags var jag hos barnmorskan för att lyssna på hjärtljuden. Först var de lite svårt att hitta hjärtat och bebisen ville mest sparka mot apparaten. Till slut hittade hon hjärtat och det lät hur bra som helt. Ett helt fantastiskt ögonblick. Den 7 september ska vi på vårt stora ultraljud, förhoppningsvis får vi även reda på könet. Ja såklart vill jag veta det direkt för jag kan inte hålla mig. 
 
Vi är båda väldigt lyckliga och jag längtar efter att få se min lilla bebis :)
 
#1 - - Erika:

Här är en till som längtar så hag spricker *räcker upp handen* :)

Svar: Hihi en dröm som blir sann ❤️
Jessica

Till top