Influensan...

Lifestyle Permalink0
Detta har varit en jävla skit vecka helt enkelt sagt. 
I lördags när jag och mina vänner hade reunion från sommarrocken så fick jag feber, sket i det och festade och hade kul tills alla hade gått hem då gick jag hem med. Söndagen var jag inte så mycket till människa. Måndag morgon blev det värre och jag åkte på en mild grad av magsjuka och fick sjuka mig från jobb. Tisdagen mådde jag bra så ringde jobb och sa att jag kom på onsdagen. Onsdagen vaknade jag upp med hög feber och ont i hela kroppen, dessutom en hosta som håller mig vaken varenda natt. Men fick snällt gå till jobb då jag hade öppningen, öppnade på jobb och när personalen började trilla in fick jag snällt gå hem igen. Nu har jag varit hemma hela veckan och jag är sjukt trött på det. Har nu hostmedicin för hostan och har inte haft feber varken igår eller idag så förhoppningsvis börjar jag bli bättre. 
 
Hade egentligen planer med min Linda på lördag att ha en grillkväll med hennes kille och min. Äta gott och dricka gott och ha allmänt mysigt, det fick jag ställa in vill inte riskera något. Och speciellt inte för Izabell som är liten fortfarande. Så får bli en hemmahelg med sebbe, han är också kass tyvärr så vi får ligga och tycka synd om varandra :P
På måndag SKA jag jobba!
 
Så hur är det med er?
 
Jag älskar dig snäckan <3
 
Till top