Bakis söndag

Lifestyle Permalink0
Hejsan alla!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej. 
Både jag och Sebastian har legat bakfulla typ hela dagen och ända fram tills han skulle ta tåget hem till Halmstad. Menmen så kan det vara ibland ;)
Vi kom till Andreas och Kattis igår och blev bjudna på mat, kött, potatisgratäng, bea sås och sallad. Massa gott. Efter maten så spelade vi med andra ord där du tar upp ett ord t.ex. ko och så ska du förklara ko med andra ord då som t.ex. ett bondgårdsdjur som säger mu ;) Skit roligt och lätt att förstå. 
Sen blev det efterrätt som bestod utav fruktsallad och vaniljvisp, riktigt gott det med. Sen fortsatte spelandet och en och en annan drink slank ner. Så pass att både jag och Sebastian vaknade bakfulla ;)
Idag har det inte hänt ett skit, bara massa mys och halvsovandes i sängen tills vi tog en dusch och rörde oss in till Malmö där tåget skulle gå.
 
Nu ligger jag ensam med lite söndagsångest och saknad efter min pojk, ska dra upp till honom på fredag så får hoppas arbetsveckan går snabbt. 
Nu är det dags att sova och hoppas ni haft en bra helg också :D
Pusspuss
Till top