Mysig söndagskväll

Lifestyle Permalink0
Hejsan alla !
 
Idag har varit en seg men ändå mysig dag. Vaknade vid 12 och jag och magnus började smått att kolla på star wars 4 samt åt lunch. Efter halva filmen blev jag skit trött och tog en power nap. När jag vaknade bärjade vi se klart filmden, men mitt i filmen ringde Magnus mamma oss och frågade om vi skulle komma på middag eftersom hon var själv hemma idag. Så vi pausade filmen och staxk hem till henne och åt kycklinggryta med ris och sallad. MUMS =). Sen spelade vi ett spel som heter Besserwisser, kul och jag kom tvåa, medans spelet åt vi efterrätt, glass med chokladsås. När vi hade spelat klart körde hom oss hem och vi såg klart filmen. Nu blir det säng.
 
Imorgon ska jag träffa min syster, hon ska tydligen upp till norrköping igen, antragligen till hennes bästa vän. Så vi tänkte mysa lite grann. Sen ska jag även få upp en ny tv bänk och en ny tv imorgon. Skönt att slippa ändra kanal och ljud med hjälp av en tandpetare, som jag har gjort det senaste året typ haha:P
 
Hörs imorgon iaf =)
Sov gott !
Till top