Lördag den 22 Mars

Lifestyle Permalink0
Gud va tiden springer iväg, nu är det mindre än 2 veckor till jag blir 25 :D spännande, dock hade jag tänkt att stanna tiden där haha, 25 räcker gott och väl för mig. 
 
I torsdags så mådde jag ganska dåligt på morgonen när jag skulle sticka till plugget så jag valde att stanna hemma, bra var nog det för att från ingenstans kom en maginfluensa och hälsade på. Så hela torsdagen låg jag död. I går (fredag) så mådde jag mycket bättre men vågade inte ta mig ut på grund ut av att jag fortfarande smittade. Så det var bara att stanna hemma och se lets dance i min ensamhet :P
 
Idag mår jag super duper, fixar lite här hemma. Tvättat fem maskiner tvätt, sjukt drygt. Vädrar ut lägenheten deluxe, här ska ingen vara sjuk längre =)
Ikväll vet jag inte ritkigt vad jag ska göra.
Hur ser era lördagsplaner ut?
 
Min syster, min älskade, mitt allt!
Fan va jag saknar dig! <3
 
Till top