Helgens bravader

Lifestyle Permalink0
GokvÀll alla kÀra =)
 
Helgen har varit helt underbar och jag tycker verkligen det Àr trÄkigt att den tar slut nu. Helgen har bestÄtt av hemmafest i Helsingborg hos Anna i fredags och födelksedagsfest hos Thomas igÄr. BÄda dagarna har varit riktigt roliga och tackar bÄde Anna och Thomas för tvÄ hÀrliga fester. Nu Àr jag helt slut och ska snart gÄ och lÀgga mig men innan yÀnkte jag dra veckans schema för er =)
 
MĂ„ndag: Praktik 8-16,15, hundkurs med Keilya 18.30
Tisdag: Praktik 8-14,30, tvÀtta 16.00 och storhandla
Onsdag: Praktik: 8-16, viktvÀktarna 18.00
Torsdag: Praktik 7.30-14.30, shÂŽbam 18.15
Fredag: Praktik 8-16, antagligen trÀffa en killkompis pÄ kvÀllen
Lördag: Middag och bio med Linda
Söndag: Middag hos mamma och Micke. 
 
SÄhÀr ser min vecka ut ungefÀr, ska försöka klÀmma in lite mer trÀning, plugg och trÀffa lite vÀnner ocksÄ =)
 
Nu blir det sÀngen, sov gott alla!
Puss o kram.
Till top