Lyckan i olyckan

Permalink0
I söndes förra veckan tog jag beslutet att göra slut med min pojkvän Magnus, varför tänker jag inte berätta här men valde det för min egen skull och för min egen lyckas skull, det har varit tuffa dagar att försöka anpassa sig på ett helt nytt sätt, vi har ändå varit tillsammans i 3,5 års tid så det är ett ganska bra tag. 
 
Men för två dagar sen fick jag ett väldigt glatt besked, det var att jag ska få tillbaka min fina Dutchez som jag sålde för att det var planer på att jag och Magnus skulle flytta ihop. Men nu trivdes hon inte hos den familjen jag sålde henne till så dem ringde och frågade om jag skulle vilja ha tillbaka henne, jag sa självklart JA!!!! Så imorgon ska jag åka och hämta hem min lille bebis =)
 
Det firar jag med att sticka ut och ta en drink med Emma och Anders :D <3
 
Min fina bäbis :D
Till top