Måndag vecka 21

Lifestyle Permalink0
Godmorgon allihopa 
Då var det Måndag igen och solen är påväg upp.  
Det är både ganska skönt och jobbigt med måndag. Det som är skönt är att jag vet att jag slutar tidigt då jag har mon öppning på måndagar, det som också är skönt med måndag är att veckorna börjar närma sig semester :) 6 veckor kvar att arbeta. 
Det negativa är att jag måste gå upp så satans tidigt när jag öppnar ca 04,15, och att helgen har tagit slut för tidigt som vanligt. 

Men som sagt Måndag och efter jobb blir det tandläkaren för mig. Ush va jag hatar att gå dit! Sen hämta hem Nellsie, laga mat och packa inför vattengympan. Det är segt nu att gå dit för man är så satans trött på kvällen men jag vill ändå dit och röra på mig! 

Men det var väl min dag. 
Ha en fin måndag, puss på er 
(null)

Till top