Ny orörd vecka

Lifestyle Permalink1
Godmorgon fina ni! 
Måndag och klockan är 04,50. Vi har en helt ny orörd vecka framför oss, som vanligt är min vecka full späckad med olika saker. 
Idag kör vi öppning som vanligt. Kommer hem tidigt till Nellie och Micke. Ska sedan laga gulaschsoppa till middag ikväll och efter det blir det vattengympa. Jag ser alltid fram emot vattengympan för jag vet att jag får umgås med Erika och jag får träna och ha lite egentid på en och samma gång, vad mer kan man önska 😍 
När jag kommer hem sen kommer jag förmodligen somna då jag alltid är sjukt trött på vardagarna :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite bilder från gårdagen.
#1 - - Erika :

Vilka fantastiska bilder på gudmors tjej. Åh vad jag saknar henne!

Svar: Tack 😍 vi saknar er med ❤️
Jessica

Till top