Morgonrutiner

Lifestyle Permalink0
Godmorgon fina ni! 
Tisdag och jag är redan helt slut 😂 men men bara att ta tag i kragen och komma igång med sitt liv. 
Har ni några speciella morgonrutiner? Något ni alltid gör? 
Själv går jag alltid upp 1,5 timme innan jag börjar jobba för att ta på mig kläder i lugn och ro. Tända ljus på köksbordet så jag kan sitta där och äta min frukost utan stress. När jag sedan är klar går jag in och borstar tänderna, sätter i linserna, sminkar mig och fixar det jag känner för den dagen. När jag är klar så brukar det vara tid att cykla till jobb. 
Jag avskyr stress så detta är det bästa för mig :) 
Idag blir det jobb till 16,30 och sen bara hem med familjen och mysa 😍
(null)
Såhär ser det oftast ut på min morgon, tända ljus och kalendern i högsta hugget 😊
Till top