Måndag 19 mars

Lifestyle Permalink0
Godmorgon fina ni.
Long time no see. 
Haft så mycket annat i huvudet så bloggen har inte kommit i första hand :) 

Idag är det måndag och jag har precis fått ner min frukost och ska snart fixa mig iordning innan jag ska till jobb. Öppnar som vanligt och en tidig dag som vanligt. Efter det ska jag hem till min familj och mysa massor. Sen vid 18 ska jag ner till barnmorskemottagningen för att ta ett blodtryck så jag kan få nya p piller. Efter det så är det dags för veckans vattengympa. Och det behövs verkligen känner jag. Har slarvat med mat och min viltväktarapp så det blir ordentliga nya tag idag! 

Senare i veckan så tänkte jag komma med en planer inför sommaren "året" inlägg där jag punktar upp vad jag ska göra och ser fram emot. Blir väl mest saker till sommar och så men ja gjorde det förra året typ vid denna tiden och det var kul så vi kör en favorit i repris. Håll utkik. 
Puss på er 
(null)

(null)

(null)

Till top