När alla planer får ställas in 😒

Lifestyle Permalink0
Hej fina ni! 
Då var det fredag och klockan är 13;57. Nellie sover här i soffan och jag njuter till pretty little liars. Jag tror jag har nämnt den serien innan här på bloggen men jag tipsar verkligen alla att se den helt förbaskat bra är den! 

Idag så skulle vi egentligen passat Lucas för Emma och Jesper ska på student. Dock är Nellie fortfarande dålig så jag var tvungen att ställa in det. 
Samma imorgon då skulle vi upp och fira min guddotter Izabell då jag inte kan komma på hennes födelsedag men det fick vi ställa in också.
Jätte tråkigt att behöva ställa in med vänner men sen är det ju Nellies hälsa som är det viktigaste :) 

Så blir en lugn kväll hemma. 
Jag ska laga något nytt recept på krämig laxpasta :) så det får bli fredags maten ikväll. 
(null)

(null)

Till top