Måndagen den 18 Juni

Lifestyle Permalink0
Godmorgon på er! 
Då var det måndag och ny vecka framför oss igen. Jag har två veckor kvar att jobba innan det är dags för semester. Och helt ärligt jag längtar så mycket efter semester nu, jag är trött på att jobba just nu. 
Men denna veckan kommer vara lite roligare då det är midsommar veckan. Vilket betyder att vi ska fira midsommar med förskolan på onsdag och det är ju alltid något mysigt att se fram emot. 
Sen är det ju midsommar på "riktigt" på fredag och det ska fira med fina vänner :) 

Nellie är frisk igen så efter en veckas vabbning som jag och Micke delade upp är hon så redo att gå tillbaka till förskolan, hon behöver det verkligen. 
Idag tänkte jag även ge Nellies pedagoger sin sommarpresent. Jag har köpt ett fotkit kan man säga. Där är fotsalt, fotkräm och mysiga strumpor. Allt för trötta fötter, en present som passar alla som jobbar inom förskolan :) hoppas den blir uppskattad. 

Nu måste jag cykla till jobb. Ha en underbar måndag, puss på er! 
Till top