Godmorgon Torsdag

Lifestyle Permalink1
Idag ska jag göra något jag inte är riktigt bekväm med. Jag ska röntgas. 

Som jag skrev för ett par dagar sen har jag på nåt sätt skadat tummen. Eller rättaresagt läkarna säger att det är en inflammation men det tror inte jag för att den försvinner inte och smärtan ska vi inte ens tala om. Jag var hos läkaren i måndags och fick nya tabletter som skulle dämpa inflammationen och smärtan men de har de icke gjort. 
Jag börjar bli riktigt trött på detta, jag kan knappt jobba men gör det ändå. Och det är tufft med ett småbarn hemma för jag kan ju knappt göra någonting. 

Man märker verkligen hur mycket man använder sin tummen och sina fingras när de inte får användas. 
Men som sagt röntgen idag och sen får vi se vad som händer :) 
#1 - - Linda Lövberg Hjären:

Jag hoppas det går bra nu när du ska röngtas. Håller alla tummarna :)<3

Till top