Nya vecka, nya tag och nya möjligheter

Lifestyle Permalink0
Godmorgon! 
Klockan är 04,46 och jag äter min frukost. Idag består den av lättfil med banan och hallon som jag äter i sidan av. 
Måndag och ny vecka helt enkelt. Denna veckan har jag grymt mycket på jobb. Har fått väldigt stort ansvar som ligger tungt på mina axlar och inte nog med det så har jag super mycket annat. Dags för bland annat utvecklingssamtal och de ska både göras och bokas med föräldrarna. Mycket att göra men lite tid till det. 
Ikväll blir det ingen vattengympa tyvärr utan det blir föräldramöte för Nellie istället. Så Nellie ska passas utav mormor och morfar så ska vi få lyssna på någon föreläsning tror jag det var. Spännande! 

På lördag åker jag och Erika äntligen till ullared! Bara hon och jag gör en gångs skull! Så då börjar nedräkningen 5 dagar kvar 😊
Till top