Vecka 9 som viktväktare

Viktväktarna Permalink1

Då var det onsdag igen och jag knatade ner till mötet som vanligt. Under dagen hade jag stått och kollat i spegeln och tyckte jag såg lite skillnad på min mage. Den har blivit mindre under mina åtta veckor. Och jag som har svårt att se på mig själv när jag har förändrats i kroppen blev super glad över det :)


Ställde mig på vågen och den visade minus 1,2 kg. Asså helt ärligt, jag är helt chockad över mig själv. Nu är det totalt minus 8,3kg :)

När jag började med viktväktarna så mätte jag mig för att kunna se om man även går ner i cm och inte bara i kg. Jodå på 8 aktiva veckor har jag gått ner 10cm runt kroppen. Det är ju helt sjukt. Jag är såå stolt över mig själv. Jag kan fantamig! 

#1 - - Erika :

Jag är så stolt över dig!!!!! Uppskattar resan och den nya livsstilen vi går igenom tillsammans

Svar: Det gör jag verkligen också ☺️
Jessica

Till top