Nu börjar allt kul hända

Min familj Permalink1

Godmorgon! 

Kunde inte somna om när Micke stack till jobb så gick upp istället. Denna helgen har försvunnit lika snabbt som alla andra, vi har hunnit med en hel del. Firat midsommar med Dennis och hans familj, varit på biltema och Ikea och köpt massa nytta till Nellie att ha under vår semester som en resesäng, uv tält, babyvakt, matstol och annat smått och gott. 

Denna vecka är nästintill full planerad men det är så jag gillar det :) 

Måndag: idag ska jag och Nellie på mammafika med vår mammagrupp. Sen ska vi hem till min mamma och pappa och pappa ska hjälpa oss med bilen. Sen ska vi grilla där på kvällen. 

Tisdag: Vi gör ett nytt försök med pannkaksladan 

Onsdag: Om vädret tillåter ska vi till Svedala badet och ha en mysdag med picknick 

Torsdag: Storhandla 

Fredag: Grillkväll med goda vänner 

Lördag: Min guddotter izabell ska ha sitt tre års kalas 

Söndag: vilodag och inget planerat ☺️ 

#1 - - Erika:

Söta Nellie i stolen! Har hon också dem byxorna så fiiin

Till top