BVC måndag

Nellie 😍 Permalink1

Idag var vi som sagt var på bcv, den vanliga rutinen med att väga och mäta huvudet. 

Vi la ner Nellie på vågen och herregud säger jag bara! Jag tror att jag har gräddmjölk i bopparna för hon lägger på sig rejält, på en vecka har hon lagt på sig 290g och ligger nu på 3730g. En duktig och matglad flicka :) 

Fick även en väldigt fin kommentar av min BVC sköterska, hon sa att jag såg väldigt avslappnad ut och att jag såg väldigt nöjd ut med tillvaron. Känns så skönt att en utomstående kan se de jag faktiskt känner. Vissa dagar är bättre än andra men jag lär mig och Nellie lär sig varje dag. Men vi är ett jäkla bra team. 
Min älskade prinsessa ❤️ 

#1 - - Erika:

Mina favorit flickor! Otroligt söt i sin fina dress 😍

Svar: Ja den passade så fint ☺️
Jessica

Till top