Årsresume 2017

Lifestyle Permalink0
Oj sitter och inser att detta året faktiskt snart är slut. Det har varit ett spännande och helt underbart år. Jag slutade jobba för att gå på mammaledighet i början av året. Älskade Nellie kom i raket fart i februari. Där fick jag också dela min mammaledighet ett halvår med bästa Niklasson Erika, de har varit många shoppingrundor, frukostdejter, promenader och en massa mys med våra små. I sommar var det sommarrocken med goda vänner, teater i Falkenberg. Jag blev även brudtärna på Linda Therese Lövberg Hjären s bröllop och det var verkligen en häftig upplevelse. Men mycket positivt bär tyvärr en del negativt också min älskade mormor gick bort och det har varit en tuff tid, en väldigt fin begravning hölls. Jag älskar dig mormor ❤️ 
Jag började med viktväktarna och har än så länge lyckas med 9 kilo bort. Efter nyår blir det ännu hårdare tag. Med viktväktarna kom vattengympan som både jag Erika och Dennis Nilsson har varit flitiga på varje måndag. 
Nu kommer ett nytt spännande år och för mig innebär det att komma tillbaka till jobb, låta Micke Wilhelmsson vara pappaledig och tillslut skola in vår älskade dotter. Jag ser fram emot 2018. Vill passa på att önska alla Gott nytt år och en god fortsättning ❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top