Vecka 5 som viktväktare

Viktväktarna Permalink2

Hej alla! 

Här sitter jag och svettas till tusen, har precis kommit hem från en lång skogspromenad med Erika och Neo :) idag gick vi 5,8 km. 

Igår var det onsdag och som vanligt cyklade jag till mitt viktväktar möte. Denna veckan har känts riktigt bra, har rört mig mycket och hållt koll på mina points och även under festligheterna i helgen. Ställde mig på vågen och den sa minus 1,2kg. Nu är jag nere på minus 4,9 kg och jag känner mig faktiskt stolt över mig själv. Snart snart fem kilo. 
Nu fortsätter vi att kämpa :) 

Puss på er 

#1 - - Erika:

Jätte bra jobba! Klappa dig själv på axeln för det är du så värd! Tack för en svettig dag. 7 km på söndag 💪

Svar: Tack gumman ❤️
Jessica

#2 - - Emma :

Grym är du :D <3

Svar: Tack 😍
Jessica

Till top