Godmorgon bloggen!

Lifestyle Permalink1

Har kommit på mig själv att jag skriver betydligt mer på veckodagarna när jag inte har så mycket tid som på helgerna. Det är nästan komiskt faktiskt haha ;)

Godmorgon iaf! Det är nu måndag och höstlov för många. Jag har valt att spara min komp och semester till jul istället så jag jobbar på denna veckan som vanligt. Idag från 6,45-15. Ikväll kommer Dennis till mig och käkar lite räkor och sånt gott. Bara en lugn dag helt enkelt, varit borta nästan hela helgen så blir mycket hemma mys denna veckan. Ska få in tvättning och städning på schemat också :)
Vet inte om jag ska slänga in en frågestund.

Jo det gör jag!
Frågestund nu fram till 21 ikväll. Fråga allt mellan himmel och jord så svarar jag på det sen ikväll. Jag ser att många läser så våga nu kommentera lite här ;) gamla som nya läsare.

Ha en bra dag så hörs vi senare idag!

#1 - - Dennis:

Vilken favorit färg har du?

Till top