Energi på morgonkvisten

Lifestyle Permalink0
Godmorgon!
Onsdagen är kommen och sitter vid datorn och har precis fått ner min frukost. Är min tidiga dag på jobbet och går oftast upp runt 05.00, men idag vaknade jag vid 04.15 och kunde inte somna om. Gick upp på toa och bäddade ner mig igen men gick inte att somna om. Gick istället upp och plockade undan lite och fixade frukost, macka med kräftost och ett kokt ägg med ett glas juice mums!
Satte mig vid datorn och beställde en målarbok för vuxna, bilder kommer när jag fått hem den. Något många av mina arbetskollegior har börjat med, fick kollat i en bok igår och blev helt frälst. Så nu är en sådan beställd och passade på att beställa en bok med, har snart läst klart femtio nyanser av frihet och behöver något nytt att läsa. Beställde boken en man som heter Ove. Tror alla har hunnit läsa den redan utom jag men men bättre sent än aldrig ;)
 
Nej nu fixa mig och sedan jobb, see ya!
 
Till top