Sista Terminen

Lifestyle Permalink0
Åh så taggad jag är!
Idag började jag min första dag på min aldra sista termin på högskolan i Kristianstad, om ca 6 månader är jag en färdigutbildad förskollärare, lycklig tjej!
Idag var jag i skolan från 9-14,30 sen blev det två timmars försening med tågen, drygt som fan. Skulle egentligen träna men fick ställa in de på grund ut av att jag inte visste när jag skulle komma hem med tanke på tågen. När jag kom hem gjorde jag mat som jag och min Emma mumsade på, idag serverades flygande jacob med ris och sallad. 
Imorgon hade jag tänkt att göra spaghetti med köttfärssås.
 
Veckan kommer bli massa plugg och lite jobb hoppas jag med det får vi se längre fram, det är trots allt bara måndag idag ;)
Helgen ser jag sjukt fram emot, träffa min finaste Linda på fredag och sen på revy med mitt hjärta Emma på lördag. Dessutom ska min hall bli renoverad under helgen med wohoo!
 
Allt bra med er?
Till top