Helgens bravader

Lifestyle Permalink0
Gokväll alla kära =)
 
Helgen har varit helt underbar och jag tycker verkligen det är tråkigt att den tar slut nu. Helgen har bestått av hemmafest i Helsingborg hos Anna i fredags och födelksedagsfest hos Thomas igår. Båda dagarna har varit riktigt roliga och tackar både Anna och Thomas för två härliga fester. Nu är jag helt slut och ska snart gå och lägga mig men innan yänkte jag dra veckans schema för er =)
 
Måndag: Praktik 8-16,15, hundkurs med Keilya 18.30
Tisdag: Praktik 8-14,30, tvätta 16.00 och storhandla
Onsdag: Praktik: 8-16, viktväktarna 18.00
Torsdag: Praktik 7.30-14.30, sh´bam 18.15
Fredag: Praktik 8-16, antagligen träffa en killkompis på kvällen
Lördag: Middag och bio med Linda
Söndag: Middag hos mamma och Micke. 
 
Såhär ser min vecka ut ungefär, ska försöka klämma in lite mer träning, plugg och träffa lite vänner också =)
 
Nu blir det sängen, sov gott alla!
Puss o kram.
Till top