Helgen

Lifestyle Permalink0
Då har vi redan kommit till torsdag och jag har inte varit i skolan en ända dag på grund av att Magnus morfar gick bort i söndes natt. Vilkte självklart har varit riktigt kjämpigt och jobbigt. Har försökt att finnas vid magnus sida så mycket som möjligt vilket har gjort att jag har prioterat bort en del av tiden i skolan. 
Imorgon däremot ska jag träffa två skolkamrater och göra lite grupparbeten. 
 
Och då är det fredag imorgon vilket betyder HELG! Denna helgen kommer att vara underbar. Imorgon ska jag bosätta mig i mamma och mickes hus tillsammans med syrran och vara hundvakt under hela helgen. Så planerna är imorgon att jag och Emelie ska ha en dubbeldejt med våra männ ;) Magnus och simon kommer över på middag och massor utav mys. Det ska bli tacogratäng och creme brulee. Mums! Sen på lördag blir det nog bara mys. 
 
 
Till top