Sista dagen på detta året

Lifestyle Permalink1
Godmorgon
 
Då har vi kommit till vår sista dag på detta året, sen har vi år 2013. Tycker bara tiden springer iväg.
Dock hoppas jag på ett bättre år, 2012 har varit ett skit år, mer saker som har häntsom har varit dåliga än saker som hänt som har varit bra. 
 
Så dags att sncakalite nyårslöften ;)
Alla har nyårslöften hit och dit, brukar ni klara dem?
Det gör typ jag aldrig men man ska alltid ha de haha. 
Så mina löften detta nyår blir:
1. Komma igång med träningen ordentligt
2. Köra stenhårt med viktväktarna
3. Skolan ska komma i första hand
4. Flytta ihop med Magnus
 
Så va tror ni, kommer jag klara det denna gången?
 
 
Ha en sjukt trevlig kväll alla därute, så ses vi nästa år;)
#1 - - Linda Lövberg Hjären:

jag tror på dig :) Jag tror du klarar det nästa år. Tror att du kommer klara allt & får ett bra år! :D

Till top